حبيبي العمر ضاع ف هواك
معاك عدى و راح مني
لكن عمر الندم وياك
ما هل بنابه وهاجمني
ولو رجعت حياتي معاك
راح اوهبها إليك مني
ولو شَعري ف غرامك شاب
معاك كان زاهي متحني
ولو سابنا النصيب أغراب
لكن و لا غبت يوم عني
ولو زمني سقاني عذاب
معاك مانا عشته متهني
بقول عدى زماني وغاب
لكن ما قدرش يحرمني
من الذكرى تدق الباب
ومن نجواك تكلمني
ومن طلة غرام غلاب
وشوق كان سكنه ف النني
يهون عمري فِدا الأحباب
ولو عدى وفات مني
مادام عشته معاك ف رحاب
وبعدك ضاق وايه يعني
مادام قلبي ف عشقك داب
ولا ميت عمر يشغلني
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق