أنا إدت صوابعي ليهم شمع
وقدمت كل ما بيدي
جرحوا قلبي وبكوا الدمع
وفضلت ليهم أنا بدي
كانت إيدي بالخير مدالهم
وأخدوا كل ما بدالهم
ومن عمري كتير اديت
عشان ليهم أنا حبيت
بإيدي فرشت طريقم ورد
وكان منهم بنولي سد
يا ألف خساره وخساره
علي قلوب زي الحجاره
لا دمع العين ف يوم يبكي
ولا مني حنين ليهم يشكي
فراق بفراق وإيه يعني
هابيع إللي خلاص باعني
ومش هاندم عليهم مره
خلاص هنساهم بالمره
الشاعر / عرفات فرج الله بلبل

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق