الاثنين، 17 مايو 2021

خلصت خلاص قصيدة غنائية بقلم السيد عاصم


كلمات

اغنية

{ خلصت خلاص }

  كلمات: السيد عاصم

مفيش كلام

 بنا يتقال

مفيش ممكن

مفيش احتمال

فيه مستحيل

فيه محال

ان ارجع لقلب

خان الحب

وباع الامال

بأيدك كتبت

لحبي النهايه

خلصت خلاص

بنا الحكايه

سيناريو ملوش  

بنا اكتمال.

مفيش كلام

 بنا يتقال

مفيش ممكن

مفيش احتمال

كنت وهم

وفي حياتي

كنت قلب

لما غدر 

ملوش امان

كنت غلطه

في حياتي

كنت ذنب

في قانون البشر

ملوش

غفران

كنت جرح

كنت ألم

كنت القسوة

والحرمان

وانا كنت روح

والجمال

أخلصت ليك

و بأمال

 مفيش كلام

 بنا يتقال

مفيش ممكن

مفيش احتمال..

،،،،،،كلمات،،،،،،،

السيد عاصم



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

سؤال لمصر بقلم يوسف عطاالله

بمناسبة اعياد اكتوبر المجيده  ================== سؤال لمصر كلمات / يوسف عطاالله  سألونى فين يامصر حرب الدماء جاوبت بفخر حربى تعمير الصحراء ا...