الاثنين، 4 يوليو 2022

وحشاني بقلم جابر عبد القادر

«جابرعبدالقادر»
            «وحشاني»
====================
«حبيبتي وحشتيني
جدا انا زرعت الشقة
كلها ورد علشان انتي
الوردة الوحيدها في
حياتي من كثرة الورود
في بيتي الناس فكرهم
انا بياع الورد حبيبتي
انتي لسة بتحبي الورد انا
رسمت قلبي ورده ليكي
عملت روحي زهره ليكي
علشان انتي بتحبي الورد
جمالك هو الورد كله لي
يا حبيبتي مشتاق ليكي
من عطرك الجميل يا
حبيبتي نفسي اشوفك
قبل ان اموت من بعدك عني
علشان انا عايش من اجل
حبك في قلبي هو الذي
اتنفس من عطرك يا حبيبتي
انتي ليس تحني لي الي
بيتك الجميل انتي عمري
وحياتي انا كل يوم اروي
الورد بدموع عيوني علشان
الورد يعيش علشان انظر لي
واشم عطرك الجميل يا حبيبتي
انا مازل احبك اعرفك من اخر
الصورة التي اخذتها منك كل
ما انظر ليها احبك اكتر واكتر
حبيبتي انا مشتاق ليكي
العمر طال والشعر شاب حرام
عليكي بعدك عني بعدك عن
بيتك حبي انا مستني حبك
لي يا حبيبتي يا اجمل ورده
في حياتي وعيوني»
====================
        «جابر عبد القادر»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

حلال و حرام (723) بقلم صبري رسلان

حلال و حرام (723) ................ فينها الأحلام الوردية  ما بقيتش بشوف  سجناني مابين عفش وقايمه  ونفقه ومصروف والخوف من بكرة لتتلكك  وأنام ...