الأربعاء، 25 أغسطس 2021

يا ساعي البريد بقلم جلال محمد

 ياساعي البريد

بلغ سلامي وأشواقي.      لها

من زمان قلبي.              حبها

وانا عاشق.                   حسنها

في الجمال والدلال  

مفيش آتنين.               زيها

ياساعي البريد

وصلها أشواقي.           كلها

سكناني هي وأنا.         سكنتها

قولها في بعدها

اليوم بيمر كإنه سنين

وزاد عندي الحنين

وتعبت من.         كترإنتظارها

..........

جلال محمد 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

كوني بقلم عامر الدليمي

((((((«««كوني»»»)))))) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ كوني طفلتي التي تلعب  في حجري تلامس خدي  تقبلني في ثغري كوني  مشاغبةً تثير بمداعبتها  جنوني تستنهض...