السبت، 22 مارس 2025

رسائل الي امي بقلم عبدالرحيم العسال

رسائل الي امي. ١
في يوم الأم
=========
  الرسالة الاولى
    ========   
يا احلى من الحلا
يا اغلى من الغلا
اسمك والله يا امي
بعد المولي إنتلى

========

نور عيني انتي ياامه
تاج راسي انتي وهمة
ولما تكون الملمة
كفك سهم وصلا

======

قلبي وعيني شوية
ازاي يبقوا هدية ؟
وانت فضلك عليا
من الأرض للسما

======

يااااارب تخليهالي
وتربى كمان عيالي
وتشوف عيال عيالهم
ومتعها. بالهنا

(عبدالرحيم العسال مصر سوهاج أخميم)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

كوني بقلم عامر الدليمي

((((((«««كوني»»»)))))) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ كوني طفلتي التي تلعب  في حجري تلامس خدي  تقبلني في ثغري كوني  مشاغبةً تثير بمداعبتها  جنوني تستنهض...